Informujemy, że od 25 maja zaczniemy stosować nowe przepisy o ochronie danych osobowych - RODO.

Wszystkie informacje o sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach, jakie posiadacie w związku z ich przetwarzaniem znajdziecie w naszej Polityce bezpieczeństwa, na stronie https://psiapaczka.pl/content/8-polityka-prywatnosci oraz Regulaminie http://psiapaczka.pl/content/3-regulamin-sklepu

close

Polityka prywatności

Firma AUCH STUDIO Paweł Auch  przywiązuje ogromne znaczenie do ochrony prywatności swoich klientów. Poniższy dokument zawiera zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych naszych Klientów. Na wstępie musimy zaznaczyć:

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) z przyjemnością informujemy, iż
1) administratorem Twoich danych osobowych jest AUCH STUDIO Paweł Auch ul. Bulwar Ikara 28 B , 54- 130 Wrocław, czyli my
2) Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji złożonego zamówienia, realizacji przesłanego zgłoszenia oraz o ile wyrażono osobną zgodę – do otrzymywania od nas newslettera - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. - więc tylko do tego, na co wyraziłeś/łaś wyraźną zgodę
3) odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji złożonego zamówienia, czyli UPS, TNT, INPOST, DHL, GEIS, FedEx, Poczta Polska, Pocztex, DPD plus nasza księgowość
4) Twoje dane osobowe będą przechowywane do momentu żądania ich usunięcia- jak zażądasz, usuniemy. Żądanie usunięcia danych skieruj do nas mailem na adres kontakt@psipakiet.pl
5) posiadasz prawo do żądania od administratora (nas) dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody oraz prawo do przenoszenia danych
6) masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
7) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jeśli odmówisz, nie będziemy mieli możliwości realizacji Twojego zamówienia.

 

1. Jakie dane o Tobie zbieramy?

Podczas rejestracji, która jest niezbędna do pełnego korzystania z naszych usług, zbieramy dane takie jak email, login i hasło.

W trakcie transakcji zostaniesz zapytany o imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu . Dodatkowo od firmy będziemy wymagać numer NIP oraz Regon. Wszystkie dane dotyczące formy płatności są realizowane przez podmiot trzeci transferuj.pl, Allegro - PayU lub za pośrednictwem przelewu bankowego lub firmy kurierskiej przy transakcji za pobraniem. Nasza firma nie przetrzymuje danych transakcyjnych.

Wymagane w trakcie rejestracji dane osobowe czy też dane firmy muszą być zgodne z rzeczywistością.

Podczas Twojej wizyty na naszej stronie internetowej, automatycznie zbierane są dane dotyczące Twojej wizyty, np. Twój adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp. Dane te zbierane są za pośrednictwem oprogramowania analitycznego Google Analytics.

Kontaktując się z naszą firma poprzez formularz kontaktowy niezbędne będzie podanie adresu email. Adres IP będzie pobrany automatycznie.

2. W jaki sposób wykorzystujemy Twoje dane?

Firma AUCH Studio uznaje prawo klientów do prywatności jako sprawę nadrzędną, zatem dane osobowe nie zostaną udostępnione osobom trzecim. Wszystkie dane osobowe przechowujemy i przetwarzamy w sposób zgodny z wymogami prawa polskiego i międzynarodowego, w zgodzie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych.

Dane zbierane podczas rejestracji będą wykorzystane wyłącznie do umożliwienia Tobie zalogowania się do naszego systemu. Rejestracja jest obowiązkowa, jeżeli chcesz dokonać zakupu.

Dane zbierane podczas transakcji zakupu mogą być przekazane firmie obsługującej transakcje płatnicze w celu obciążenia Twojego konta. Firma AUCH Studio nie ponosi odpowiedzialności, za praktyki informacyjne stosowane przez firmy trzecie. W celu zachowania bezpieczeństwa informacji radzimy zapoznać się z polityką prywatności tychże firm.

Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do zbierania danych demograficznych o naszych użytkownikach, do personalizacji zawartości naszych stron internetowych bądź do analizy zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej. Dane te zbierane są anonimowo.

Dane zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy Tobą a naszym serwisem będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie.

Możemy kontaktować się z Tobą w celu potwierdzenia, że informacje, które gromadzimy w naszej ewidencji są nadal aktualne oraz w celu uzupełnienia Twojego profilu o dodatkowe informacje.

Magazynowane przez nas dane mogą posłużyć do sporządzania statystyk wewnątrzfirmowych. Informacje te możemy wykorzystywać dla celów marketingowych oraz w zakresie dalszej działalności i rozwoju firmy.

W wyjątkowych sytuacjach Twoje dane mogą zostać przekazane powołanym do uzyskiwania takich informacji organom państwowym.

3. W jaki sposób kontaktujemy się z Tobą?

Możesz otrzymywać od nas emaile dotyczące Twojej transakcji zakupu.

Możemy się również kontaktować telefonicznie lub poprzez email w celu powiadomienia o zakończeniu realizacji zamówienia lub przekazania informacji dotyczących Twojego konta na psiapaczka.pl.

Sporadycznie możemy informować Ciebie o nowościach i promocjach.

4. Czy możesz zmieniać swoje dane osobowe ?

Po zalogowaniu się do systemu i wybraniu sekcji Twoje Dane, możesz wprowadzać zmiany lub usuwać swoje dane osobowe zbierane w trakcie rejestracji i używane do zalogowania się.

Danych użytych do transakcji zakupu nie można zmienić ani usunąć. Są one częścią rachunku lub faktury i są przechowywane w celach księgowych.

5. Jak wykorzystujemy twoje ciasteczka cookies?

"Cookies" to pliki tekstowe przechowywane w urządzeniach użytkowników, przeznaczone do przeglądania stron internetowych.

"Cookies" używane są w celu personalizacji korzystania z przeglądarki, jak również pozwalają określać sposób korzystania użytkowników ze stron internetowych. Ciasteczka możemy wykorzystywać do obsługi programu partnerskiego. Przetrzymują one dane, dzięki którym jesteśmy w stanie zidentyfikować partnera. Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji i aktywności (np. zakup usługi związany z wypełnieniem tych danych). Dane osobowe są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym. Rozróżniamy "cookies" sesyjne (tymczasowe) oraz stałe. "Cookies" sesyjne przechowywane są na urządzeniu użytkownika do momentu wylogowania ze strony internetowej lub jej wyłączenia. „Cookies" stałe przechowywane są przez zdefiniowany czas. Użytkownik może dokonać właściwej konfiguracji przeglądarki, aby zablokować automatyczne akceptowanie plików "cookies" lub uzyskać każdorazową informację o przesłaniu takiego pliku na urządzenie użytkownika. Informacje o możliwych konfiguracjach „cookies” dostępne są w ustawieniach przeglądarki. Wprowadzenie ograniczeń dotyczących stosowania plików „cookies” może wpłynąć na prawidłowe użytkowanie strony internetowej (np. brak możliwości zalogowania się).

6. W jaki sposób zabezpieczamy Twoje dane osobowe ?

Nasze bazy danych zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich. Podczas komunikacji pomiędzy Twoim komputerem a naszym serwerem, gdy zbierane są Twoje dane osobowe, szyfrujemy połączenie z użyciem protokołu SSL.

7. Zmiany naszej polityki prywatności

Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej stronie.

8. Akceptacja warunków

Wszyscy nasi użytkownicy i klienci zobligowani są do zapoznania się i stosowania zasad zgodnych z niniejszą polityką.

9. Kontakt z Nami

Firma zbierająca dane: AUCH Studio Paweł Auch, ul. Bulwar Ikara 28B, 54-130 Wrocław NIP: 894-110-44-34

Biuro obsługi klienta w dni powszednie w godzinach 8.00-16.00

NUMER: (+48) 71 784 50 18 FAX: (+48) 71 784 50 18

Wszelkie zapytania, uwagi prosimy przesyłać za pomocą formularza kontaktowego lub pisząc na adres kontakt@auch.pl